Software pro zubní ordinace
Pohodlný systém pro plánování schůzek se svým zubařem, ortodontem a dalšími lékaři v zubní klinice. CRM pro zubní ordinace.
Dostupné na počítačích a prostřednictvím mobilních aplikací pro iPhone, iPad a Android Scroll to appsScroll to apps
CRM pro online zubní schůzky
Zažijte pohodlí aplikace EasyWeek pro zubní kliniky. Online plánování schůzek, praktický kalendář a harmonogram zubaře. Bez překryvů a rutiny.
Umožňuje pacientům snadno rezervovat a spravovat schůzky online kdykoli a odkudkoli.
Automatické e-mailové a SMS připomínky pro schůzky, snižující počet neúčasti.
Bezkontaktní a bezpečné online platby za služby předem.
Bezpečné ukládání a správa digitálních zdravotních záznamů pacientů.
Přehledný seznam všech poskytovaných služeb s cenami, který mohou pacienti snadno prohlížet.
Systém pro sběr a zobrazování recenzí a hodnocení od pacientů, zlepšující důvěru a zapojení.
Vaše data jsou zpracovávána v souladu s globálními a evropskými bezpečnostními standardy, včetně PCI DSS, SSL a GDPR.
Neprodáváme ani nepředáváme vaše data ani data vašich klientů třetím stranám.
Použijte EasyWeek pro zvýšení počtu rezervací bez jakýchkoliv obtíží.
Uveďte všechny podstatné informace o své společnosti, které přilákají zákazníky a přimějí je k objednání vašich služeb.
Zajistěte hladký chod věcí integrací programu EasyWeek s programy, které již používáte, jako je GA4 a další.
Umístěte náš rezervační widget a odkaz do všech svých kanálů a přijímejte rezervace najednou!
Získejte podrobnou analýzu rezervací, vytížení zaměstnanců a další informace, které vám pomohou určit nejlepší oblasti pro rozvoj vašeho podnikání.
Vytvořte svůj úspěšný příběh s EasyWeek!
Nemůžete najít odpověď? Obraťte se na náš přátelský tým.
Jak může EasyWeek pomoci mému zubnímu lékařství?
EasyWeek může pomoci vašemu zubnímu lékařství tím, že zefektivní proces rezervace schůzek. Je to jednoduchý a účinný nástroj, který umožňuje vašim pacientům rezervovat si schůzky online, snižovat počet neúčastí a zvyšovat spokojenost pacientů. S EasyWeek můžete také spravovat svůj rozvrh, sledovat informace o pacientech a automatizovat připomínky.
Je EasyWeek v souladu s HIPAA?
Ano, EasyWeek zajišťuje, že všechna data, včetně osobních zdravotnických informací pacientů, jsou ukládána bezpečně a v souladu s předpisy HIPAA. Chápeme význam ochrany soukromí a bezpečnosti dat ve zdravotnictví.
Můžu integrovat EasyWeek s mým stávajícím softwarem pro správu kanceláře?
Ano, EasyWeek nabízí integrace s různými populárními softwary pro správu kanceláře. To vám umožňuje synchronizovat váš kalendář, data pacientů a další důležité informace.
Mohou pacienti objednávat schůzky mimo pracovní dobu?
Ano, s EasyWeek mohou vaši pacienti objednávat schůzky 24/7. To jim dává flexibilitu objednávat, kdykoliv je to pro ně nejvhodnější, a snižuje to zatížení vašeho předního kancelářského personálu.
Jak EasyWeek zvládá zrušení a přeplánování?
EasyWeek umožňuje flexibilní zrušení a přeplánování. Pacienti mohou snadno zrušit nebo přeplánovat své schůzky online. Můžete nastavit svou preferovanou politiku zrušení a EasyWeek automatizuje tento proces.
Zvyšte svou konverzní sazbu a zlepšete kvalitu zákaznického servisu s okamžitým přístupem ke všem funkcím EasyWeek.