Software pro ortopedy
Nejlepší nástroje pro řízení ortopedické praxe: plánování, online rezervace pacientů a udržování databáze ortopedické a traumatologické kliniky.
Dostupné na počítačích a prostřednictvím mobilních aplikací pro iPhone, iPad a Android Scroll to appsScroll to apps
CRM pro online objednávky v ortopedické klinice
Objevte pohodlí aplikace EasyWeek pro ortopedické centrum. Plánování online konzultací, pohodlný kalendář a rozvrh ortopedů. Bez překryvů a rutiny.
Umožňuje pacientům jednoduše rezervovat a spravovat schůzky online kdykoliv a kdekoli.
Posílá automatické připomínky na schůzky pacientům, což pomáhá snížit počet neúčastí.
Umožňuje lékařům vytvářet a spravovat elektronické zdravotnické záznamy pacientů.
Umožňuje pacientům platit za služby online, což zjednodušuje proces platby.
Synchronizuje rezervace se standardními kalendáři, jako je Google Kalendář, což pomáhá lékařům spravovat svůj čas.
Webové stránky jsou dostupné v češtině, což pomáhá zlepšit komunikaci s pacienty.
Vaše data jsou zpracovávána v souladu s globálními a evropskými bezpečnostními standardy, včetně PCI DSS, SSL a GDPR.
Neprodáváme ani nepředáváme vaše data ani data vašich klientů třetím stranám.
Použijte EasyWeek pro zvýšení počtu rezervací bez jakýchkoliv obtíží.
Uveďte všechny podstatné informace o své společnosti, které přilákají zákazníky a přimějí je k objednání vašich služeb.
Zajistěte hladký chod věcí integrací programu EasyWeek s programy, které již používáte, jako je GA4 a další.
Umístěte náš rezervační widget a odkaz do všech svých kanálů a přijímejte rezervace najednou!
Získejte podrobnou analýzu rezervací, vytížení zaměstnanců a další informace, které vám pomohou určit nejlepší oblasti pro rozvoj vašeho podnikání.
Vytvořte svůj úspěšný příběh s EasyWeek!
Nemůžete najít odpověď? Obraťte se na náš přátelský tým.
Jak může EasyWeek prospět podnikání v oblasti ortopedie?
EasyWeek může pomoci podnikům v oblasti ortopedie lépe zvládat jejich rezervace, automatizovat připomínky pro pacienty a snížit počet neúčastníků. Platforma také nabízí možnosti správy rozvrhů zaměstnanců a zobrazení výkonnostních zpráv podnikání.
Je EasyWeek v souladu s HIPAA?
Ano, EasyWeek se stará o to, aby všechna vaše data o pacientech byla bezpečná a dodržovala všechna nezbytná pravidla pro ochranu soukromí, včetně HIPAA.
Lze EasyWeek integrovat s mým stávajícím systémem EHR/EMR?
EasyWeek je navržen tak, aby bezproblémově fungoval s většinou populárních systémů EHR/EMR. Pokud používáte konkrétní systém, kontaktujte nás prosím, abychom potvrdili kompatibilitu.
Mohou pacienti s EasyWeekem rezervovat své vlastní schůzky?
Ano, jednou z hlavních výhod EasyWeeku je, že umožňuje vašim pacientům rezervovat si vlastní schůzky podle svého pohodlí, čímž se snižuje zátěž vašeho administrativního personálu.
Můžu přizpůsobit proces rezervace potřebám mého ortopedického podnikání?
Rozhodně! EasyWeek je navržen tak, aby byl flexibilní a přizpůsobitelný unikátním potřebám vašeho ortopedického podnikání. Můžete nastavit svá vlastní pravidla pro rezervace, dostupnost a vytvářet vlastní formuláře pro rezervace.
Vyzkoušejte EasyWeek pro efektivní řízení vašeho podnikání. Naše podpora je vždy k dispozici: 7 dní v týdnu, zdarma na jakémkoli tarifu.