Software pro lékařskou ordinaci
Užitečné nástroje pro online objednávání pacientů a správu rozvrhu soukromého lékaře.
Dostupné na počítačích a prostřednictvím mobilních aplikací pro iPhone, iPad a Android Scroll to appsScroll to apps
CRM pro online objednávky u lékaře
Objevte pohodlí aplikace EasyWeek pro soukromou lékařskou praxi. Online objednávání, pohodlný kalendář a plán recepce. Žádné překryvy nebo rutina.
Umožňuje pacientům online rezervovat schůzky s lékařem 24/7.
Automaticky odesílá připomenutí schůzky pacientům prostřednictvím e-mailu nebo SMS.
Umožňuje pacientům platit online za služby prostřednictvím bezpečných platebních bran.
Uchovává a spravuje elektronické zdravotní záznamy pacientů pro snadný přístup a správu.
Webová stránka je dostupná v češtině, stejně tak jako v dalších jazycích pro zahraniční pacienty.
Poskytuje pacientům osobní účet, kde mohou sledovat své schůzky, platby a zdravotní záznamy.
Vaše data jsou zpracovávána v souladu s globálními a evropskými bezpečnostními standardy, včetně PCI DSS, SSL a GDPR.
Neprodáváme ani nepředáváme vaše data ani data vašich klientů třetím stranám.
Použijte EasyWeek pro zvýšení počtu rezervací bez jakýchkoliv obtíží.
Uveďte všechny podstatné informace o své společnosti, které přilákají zákazníky a přimějí je k objednání vašich služeb.
Zajistěte hladký chod věcí integrací programu EasyWeek s programy, které již používáte, jako je GA4 a další.
Umístěte náš rezervační widget a odkaz do všech svých kanálů a přijímejte rezervace najednou!
Získejte podrobnou analýzu rezervací, vytížení zaměstnanců a další informace, které vám pomohou určit nejlepší oblasti pro rozvoj vašeho podnikání.
Vytvořte svůj úspěšný příběh s EasyWeek!
Nemůžete najít odpověď? Obraťte se na náš přátelský tým.
Jak může EasyWeek pomoci mé lékařské ordinaci s řízením rezervací a schůzek?
EasyWeek je efektivní nástroj pro plánování, který je navržen tak, aby automatizoval proces rezervace schůzek. Nejenže ušetří čas vašemu personálu, ale také poskytne hladký zážitek z rezervace pro vaše pacienty. Funkce jako automatické připomínky, online plánování a skutečná dostupnost zaručují, že vaše kancelář funguje efektivně.
Je EasyWeek dostatečně bezpečný na zpracování citlivých informací mých pacientů?
Ano, EasyWeek je navržen s vysokou úrovní zabezpečení, aby byla data vašich pacientů v bezpečí. Dodržujeme přísné předpisy na ochranu dat, aby byly všechny informace ukládány a zpracovávány bezpečně.
Lze EasyWeek integrovat do mého stávajícího systému EHR/EMR?
Ačkoliv je EasyWeek samostatný systém, lze jej integrovat s některými z nejoblíbenějších systémů EHR/EMR. Pro konkrétní informace o vašem stávajícím softwaru nás prosím kontaktujte.
Co když moji pacienti nejsou technicky zdatní? Mohou si stále bez problémů rezervovat schůzky?
Rozhodně. EasyWeek je navržen tak, aby byl uživatelsky přívětivý pro všechny věkové skupiny. Pacienti si mohou snadno rezervovat, přeplánovat nebo zrušit své schůzky jen několika kliknutími.
Jak EasyWeek zvládá zrušení a přeplánování?
EasyWeek poskytuje jednoduchý proces pro zrušení a přeplánování. Pokud pacient potřebuje zrušit nebo přeplánovat, může to udělat prostřednictvím platformy. Můžete také nastavit pravidla pro zrušení, jako je požadavek na určitou dobu upozornění.
Využijte všechny funkce našeho produktu zcela zdarma a bez jakýchkoliv omezení. Ohodnoťte funkčnost, výhody a pohodlí EasyWeek.