Ceny
Přihlaste se
Medicína

Software pro Zdravotnické Centrum

Praktické nástroje pro efektivní správu příjmu pacientů a sledování rozvrhů v lékařském podnikání.

Zdravotnictví

Dostupné na počítačích a prostřednictvím mobilních aplikací pro iPhone, iPad a Android Scroll to appsScroll to apps

CRM pro online plánování v lékařském centru

Oceňte pohodlí aplikace EasyWeek pro zdravotnické centrum. Online plánování schůzek, pohodlný kalendář a rozvrh specialisty. Bez překryvů a rutiny.

Zdravotnictví
0
Počet nových registrací
0
Procento úspěšných rezervací
0
Počet aktivních poskytovatelů zdravotní péče
Prozkoumejte naše výhody
💻
Online rezervace

Umožňuje pacientům rezervovat a spravovat své schůzky online kdykoliv a odkudkoliv

📋
Elektronická zdravotnická dokumentace

Poskytuje zdravotnickým pracovníkům přístup k aktualizovaným zdravotnickým záznamům pacientů

📱
SMS připomenutí

Automatické odesílání SMS připomenutí pacientům ohledně jejich nadcházejících schůzek

💳
Online platby

Umožňuje pacientům platit za své schůzky online předem

🏥
Vícenásobné umístění

Pomáhá spravovat více zdravotnických zařízení z jednoho místa

🌐
Jazyková podpora

Website podporuje češtinu pro snadnou komunikaci a navigaci pro místní pacienty

Naplánujte si hovor s vaším osobním manažerem

Využijte individuální konzultace s naším odborníkem.

Jak to funguje
Naplánujte si hovor s vaším osobním manažerem
Zabezpečení dat

Vaše data jsou zpracovávána v souladu s globálními a evropskými bezpečnostními standardy, včetně PCI DSS, SSL a GDPR.

PCISSLGDPR

Neprodáváme ani nepředáváme vaše data ani data vašich klientů třetím stranám.

Jak to funguje?

Použijte EasyWeek pro zvýšení počtu rezervací bez jakýchkoliv obtíží.

Krok 1
Popište svou společnost

Uveďte všechny podstatné informace o své společnosti, které přilákají zákazníky a přimějí je k objednání vašich služeb.

Krok 2
Integrujte aplikaci EasyWeek do svého podnikání

Zajistěte hladký chod věcí integrací programu EasyWeek s programy, které již používáte, jako je GA4 a další.

Krok 3
Spusťte online rezervaci

Umístěte náš rezervační widget a odkaz do všech svých kanálů a přijímejte rezervace najednou!

Krok 4
Zhodnoťte růst své firmy

Získejte podrobnou analýzu rezervací, vytížení zaměstnanců a další informace, které vám pomohou určit nejlepší oblasti pro rozvoj vašeho podnikání.

Osobní manažer pro nastavení
Telefonická asistence pro nastavení
Odpovíme na jakékoliv otázky
Podpora 24/7
Zůstaňte synchronizováni z jakéhokoli zařízení

Náš systém funguje na smartphonech, tabletech a ve webové verzi. Možnost spravovat rezervace na cestách!

Obchodní aplikace pro profesionály
App StoreGoogle Play
mobilePreviewImage
Rezervační aplikace pro klienty
App StoreGoogle Play
previewImage
Naše ceny
  • Kreditní karta není vyžadována
  • 14denní zkušební verze plné verze
  • Žádné skryté poplatky
Zdarma
0€
Základní funkce
Pro Pro
z 8,33€
Pokročilé funkce
Porovnejte všechny plány
Přidejte se k firmám, které nám důvěřují

Vytvořte svůj úspěšný příběh s EasyWeek!

Rated {score} stars
4.9

Snadné online rezervace si oblíbilo více než 10 000 podniků.

Rated {score} stars

Doporučuji EasyWeek všem! Je to skvělý nástroj pro správu rezervací a plánování.

twitterAnna ŠimáčkováFitness studio
Rated {score} stars

EasyWeek je dobrý, ale potřebuje několik vylepšení. Celkově jsme ale spokojeni.

twitterMichal MarekHotely
Rated {score} stars

Díky EasyWeek máme vše pod kontrolou! Skvělá platforma pro rezervace. Doporučuji!

applestoreJana SvobodováFitness centrum
Rated {score} stars

Je úžasné, jak nám EasyWeek usnadňuje práci. Vše je tak přehledné a efektivní.

playmarketBarbora PolákováManikúra
Rated {score} stars

Pomocí EasyWeek máme vše pod kontrolou. Je to skvělý nástroj pro náš business.

applestoreVeronika VeseláKosmetické studio
Rated {score} stars

EasyWeek je dobře navržený a snadno se s ním pracuje. Určitě změnil náš způsob práce.

trustpilotDavid ProcházkaZubař
Rated {score} stars

EasyWeek je opravdu užitečná služba. Nyní mohu snadno řídit svůj podnik a sledovat všechny rezervace na jednom místě. Méně stresu, více času na trénink.

applestorePetr NovakFitness studio
Rated {score} stars

EasyWeek je velmi užitečný. Ulehčuje nám práci s rezervacemi a zlepšuje náš servis.

getappMiroslav OndříčekBar
Rated {score} stars

EasyWeek je skvělý nástroj pro naši firmu. Nyní můžeme efektivně spravovat naše rezervace a termíny.

g2Tomáš NovákKadeřnictví
Rated {score} stars

Používáme EasyWeek ve svém autoservisu a musím říct, že je to skvělý nástroj. Je to velmi uživatelsky přívětivé a efektivní. Občas máme problémy s odesíláním upozornění, ale to se rychle vyřeší.

g2Jiri VasicekAutoservis
Často kladené otázky

Nemůžete najít odpověď? Obraťte se na náš přátelský tým.

Jak může EasyWeek pomoci mému zdravotnickému podnikání s rezervací a správou schůzek?

EasyWeek je navržen tak, aby zjednodušil a automatizoval proces rezervace a správy schůzek. Naše platforma poskytuje snadno použitelné rozhraní, kde si vaši pacienti mohou rezervovat schůzky jen několika kliknutími, 24/7. Také vám umožňuje efektivně spravovat svůj harmonogram, personál a zdroje, čímž snižuje riziko přeobsazení nebo dvojího obsazení.

Je EasyWeek v souladu s HIPAA?

I když EasyWeek bere bezpečnost dat vážně a implementovala řadu opatření k ochraně informací uživatelů, doporučujeme, aby každý podnik potvrdil jakékoliv potřebné požadavky na soulad podle svých konkrétních potřeb.

Můžu přizpůsobit proces rezervace podle potřeb mého zdravotnického podnikání?

Ano, platforma EasyWeek je přizpůsobitelná tak, aby vyhovovala vašim konkrétním podnikatelským potřebám. Můžete nastavit své pracovní hodiny, přestávky, nabízené služby a dokonce upravit rezervační formulář tak, aby sbíral informace, které od svých pacientů potřebujete.

Může EasyWeek posílat pacientům připomínky ohledně jejich schůzek?

Ano, EasyWeek nabízí automatické připomínky prostřednictvím e-mailu a SMS. Tato funkce pomáhá snížit počet pacientů, kteří se nedostaví, a umožňuje jim potvrdit nebo přeplánovat své schůzky předem.

Mohou se do systému přihlásit více zaměstnanců?

Rozhodně! EasyWeek vám umožňuje přidat více zaměstnanců a přiřadit jim různé role a úrovně přístupu. Takto může každý ve vašem týmu spravovat své rozvrhy nezávisle, zatímco vy udržujete celkovou kontrolu.

Zůstaňte se svými klienty, zbytek zařídíme my

Vyzkoušejte EasyWeek pro efektivní řízení vašeho podnikání. Naše podpora je vždy k dispozici: 7 dní v týdnu, zdarma na jakémkoli tarifu.

Soustřeďte se na své služby, zbytek zařídíme my

Podpůrná služba

Zvolte si messenger pro spojení s týmem podpory EasyWeek

WhatsApp Telegram

Máte otázky? Chatujte s námi!

Jsme nyní onlineSupport manager photoSupport manager photoSupport manager photoSupport manager photo
Jak to funguje