Online software pro rezervace v autoservisu
Systém pro správu rezervací pro autoservis a autoopravny. S našimi řešeními můžete zvýšit produktivitu a kvalitu služeb.
Dostupné na počítačích a prostřednictvím mobilních aplikací pro iPhone, iPad a Android Scroll to appsScroll to apps
CRM pro online rezervaci autoserivsu
Oceňte pohodlí aplikace EasyWeek pro autoservis. Online rezervace, pohodlný kalendář a správa rozvrhu objektů.
Umožňuje zákazníkům rezervovat služby online kdykoliv a kdekoli
Automatické odesílání SMS a e-mailových upozornění o nadcházejících rezervacích a o změnách
Pohodlný přístup k databázi zákazníků, historii jejich objednávek a preferencí
Přehledný kalendář všech služeb, rezervací a dostupnosti
Snadná fakturace a možnost přijímat platby online
Funkce pro sběr hodnocení a recenzí od zákazníků po využití služeb
Vaše data jsou zpracovávána v souladu s globálními a evropskými bezpečnostními standardy, včetně PCI DSS, SSL a GDPR.
Neprodáváme ani nepředáváme vaše data ani data vašich klientů třetím stranám.
Použijte EasyWeek pro zvýšení počtu rezervací bez jakýchkoliv obtíží.
Uveďte všechny podstatné informace o své společnosti, které přilákají zákazníky a přimějí je k objednání vašich služeb.
Zajistěte hladký chod věcí integrací programu EasyWeek s programy, které již používáte, jako je GA4 a další.
Umístěte náš rezervační widget a odkaz do všech svých kanálů a přijímejte rezervace najednou!
Získejte podrobnou analýzu rezervací, vytížení zaměstnanců a další informace, které vám pomohou určit nejlepší oblasti pro rozvoj vašeho podnikání.
Vytvořte svůj úspěšný příběh s EasyWeek!
Nemůžete najít odpověď? Obraťte se na náš přátelský tým.
Jak může EasyWeek pomoci mému podnikání v oblasti autoserisu?
EasyWeek zjednodušuje plánování a rezervace pro váš autoseris. Umožňuje zákazníkům rezervovat si schůzky online, poskytuje jasný přehled vašeho rozvrhu a automatizuje připomínky a oznámení, což vede ke zvýšení efektivity a spokojenosti zákazníků.
Může se EasyWeek integrovat s mým stávajícím webem nebo aplikací?
Ano, EasyWeek nabízí snadnou integraci s vaším stávajícím webem nebo aplikací. Náš tým poskytuje veškerou nezbytnou podporu pro bezproblémovou integraci.
Můžu spravovat více lokalit s EasyWeek?
Ano, EasyWeek vám umožňuje spravovat více lokalit z jednoho řídicího panelu. Můžete také spravovat rozvrhy zaměstnanců, sledovat výkonnost a vytvářet zprávy pro každou lokalitu zvlášť.
Co se stane, pokud zákazník chce zrušit nebo přeplánovat svou schůzku?
S EasyWeek mohou zákazníci snadno přeplánovat nebo zrušit své schůzky. Systém automaticky aktualizuje váš kalendář a informuje vás o změnách.
Jak EasyWeek zachází s informacemi zákazníků a zabezpečením dat?
V EasyWeek bereme zabezpečení dat velmi vážně. Používáme bezpečné servery a pokročilé šifrování k ochraně informací zákazníků. Dodržujeme všechny relevantní zákony a nařízení o ochraně dat.
Zvyšte svou konverzní sazbu a zlepšete kvalitu zákaznického servisu s okamžitým přístupem ke všem funkcím EasyWeek.