Software pro agentury na organizování akcí
Jednoduchý CRM systém pro organizátory akcí a kalendář akcí. Pohodlná aplikace pro online rezervace.
Dostupné na počítačích a prostřednictvím mobilních aplikací pro iPhone, iPad a Android Scroll to appsScroll to apps
CRM pro online rezervaci služeb organizace akcí
Oceňte pohodlí aplikace EasyWeek pro organizaci akcí. Online rezervace, pohodlný kalendář a rozvrh personálu. Bez překrývání a rutiny.
Plánování a sledování nadcházejících událostí je jednoduché s naším intuitivním kalendářem událostí.
Umožňuje uživatelům pohodlně rezervovat a kupovat vstupenky na vaše akce online.
Sledujte a spravujte účastníky vašich akcí s naší jednoduchou a efektivní funkcí správy účastníků.
Naše stránka podporuje češtinu a řadu dalších jazyků, což usnadňuje komunikaci s účastníky z různých zemí.
Podporujte své akce a vytvářejte buzz na sociálních médiích s naší snadno použitelnou funkcí integrace sociálních médií.
Shromažďujte zpětnou vazbu a hodnocení od účastníků, abyste mohli zlepšovat své budoucí akce.
Vaše data jsou zpracovávána v souladu s globálními a evropskými bezpečnostními standardy, včetně PCI DSS, SSL a GDPR.
Neprodáváme ani nepředáváme vaše data ani data vašich klientů třetím stranám.
Použijte EasyWeek pro zvýšení počtu rezervací bez jakýchkoliv obtíží.
Uveďte všechny podstatné informace o své společnosti, které přilákají zákazníky a přimějí je k objednání vašich služeb.
Zajistěte hladký chod věcí integrací programu EasyWeek s programy, které již používáte, jako je GA4 a další.
Umístěte náš rezervační widget a odkaz do všech svých kanálů a přijímejte rezervace najednou!
Získejte podrobnou analýzu rezervací, vytížení zaměstnanců a další informace, které vám pomohou určit nejlepší oblasti pro rozvoj vašeho podnikání.
Vytvořte svůj úspěšný příběh s EasyWeek!
Nemůžete najít odpověď? Obraťte se na náš přátelský tým.
Jaké výhody může EasyWeek přinést mému podnikání v oblasti organizace akcí?
EasyWeek může zefektivnit proces organizace vašich akcí tím, že poskytne platformu, kde si klienti mohou snadno rezervovat vaše služby. Pomáhá snižovat administrativní úkoly, nabízí možnost reálné dostupnosti, umožňuje snadné plánování a poskytuje pohodlný způsob platby pro zákazníky.
Je platforma EasyWeek snadno integrovatelná do mé stávající webové stránky?
Rozhodně! EasyWeek je navržen tak, aby byl snadno integrovatelný do vaší stávající webové stránky. Poskytujeme jednoduchý a snadno srozumitelný průvodce, který vám pomůže integrovat náš systém do vaší webové stránky.
Můžu spravovat více událostí na různých místech s EasyWeek?
Ano, s EasyWeek můžete spravovat více událostí na různých místech. Náš systém vám umožňuje spravovat a sledovat každou rezervaci, bez ohledu na to, kde se událost koná.
Je EasyWeek schopen zvládnout lístkování pro mou akci?
EasyWeek je primárně systém pro rezervace a objednávky. Nicméně, může být použit pro správu rezervací na akce. Pro plné funkce lístkování doporučujeme integraci s dedikovaným systémem pro lístkování.
Můžu přizpůsobit proces rezervace s EasyWeek podle požadavků mé organizace akcí?
Ano, EasyWeek nabízí přizpůsobitelný proces rezervace, který vám umožňuje přizpůsobit ho specifickým potřebám vašeho podnikání. Můžete nastavit pravidla rezervace, dostupné sloty a mnoho dalšího.
Využijte všechny funkce našeho produktu zcela zdarma a bez jakýchkoliv omezení. Ohodnoťte funkčnost, výhody a pohodlí EasyWeek.