Software pro právnické centrum
Praktické nástroje pro plánování konzultací a udržování databází klientů v centru právní pomoci.
Dostupné na počítačích a prostřednictvím mobilních aplikací pro iPhone, iPad a Android Scroll to appsScroll to apps
CRM pro online rezervace v právním centru
Oceníte pohodlí aplikace EasyWeek pro právní centrum. Online rezervace, pohodlný kalendář a rozvrh personálu. Žádné překryvy a rutiny.
Umožňuje klientům on-line rezervovat schůzky 24/7 podle jejich pohodlí.
Posílá automatické připomínky klientům o nadcházejících schůzkách pro snížení neúčasti.
Umožňuje sledovat a spravovat detaily klientů a jejich historii schůzek.
Umožňuje klientům platit za služby online při rezervaci schůzky.
Poskytuje podporu v češtině pro pohodlnější navigaci pro klienty.
Umožňuje synchronizovat rezervace schůzek s vaším oblíbeným kalendářem.
Vaše data jsou zpracovávána v souladu s globálními a evropskými bezpečnostními standardy, včetně PCI DSS, SSL a GDPR.
Neprodáváme ani nepředáváme vaše data ani data vašich klientů třetím stranám.
Použijte EasyWeek pro zvýšení počtu rezervací bez jakýchkoliv obtíží.
Uveďte všechny podstatné informace o své společnosti, které přilákají zákazníky a přimějí je k objednání vašich služeb.
Zajistěte hladký chod věcí integrací programu EasyWeek s programy, které již používáte, jako je GA4 a další.
Umístěte náš rezervační widget a odkaz do všech svých kanálů a přijímejte rezervace najednou!
Získejte podrobnou analýzu rezervací, vytížení zaměstnanců a další informace, které vám pomohou určit nejlepší oblasti pro rozvoj vašeho podnikání.
Vytvořte svůj úspěšný příběh s EasyWeek!
Nemůžete najít odpověď? Obraťte se na náš přátelský tým.
Jak může EasyWeek pomoci mému Právnickému středisku?
EasyWeek může pomoci vašemu Právnickému středisku tím, že poskytne efektivní online platformu pro rezervace. To umožní vašim klientům rezervovat si schůzky podle svého pohodlí, sníží nároky na vaše administrativní pracovníky a umožní vám se více soustředit na vaše právní služby.
Můžu přizpůsobit rezervační systém potřebám mého právnického centra?
Rozhodně! EasyWeek vám umožňuje přizpůsobit rezervační systém vašim konkrétním potřebám. Můžete nastavit své vlastní pracovní hodiny, přidat specifické služby a dokonce upravit systém podle rozvrhů vašeho personálu.
Je EasyWeek bezpečný pro ukládání dat klientů?
Ano, EasyWeek bere bezpečnost dat velmi vážně. Všechna data přenášená a ukládaná v EasyWeek jsou šifrována a dodržujeme všechny standardní předpisy pro ochranu dat. Data vašich klientů jsou u nás v bezpečí.
Co se stane, pokud potřebuji podporu nebo mám problém se systémem?
EasyWeek poskytuje zákaznickou podporu 24/7. Náš tým je vždy připraven vám pomoci s jakýmikoli problémy nebo otázkami, které můžete mít ohledně systému.
Mohou klienti rezervovat schůzky mimo pracovní dobu?
Klienti mohou rezervovat schůzky v jakoukoli dobu, která jim vyhovuje, prostřednictvím naší platformy. Avšak schůzky budou naplánovány v rámci vaší definované pracovní doby.
Zvyšte svou konverzní sazbu a zlepšete kvalitu zákaznického servisu s okamžitým přístupem ke všem funkcím EasyWeek.