Notářský Software
Praktické nástroje pro správu schůzek v notářské kanceláři. Mobilní aplikace pro online rezervace.
Dostupné na počítačích a prostřednictvím mobilních aplikací pro iPhone, iPad a Android Scroll to appsScroll to apps
CRM pro online notářské schůzky
Oceňte pohodlí aplikace EasyWeek pro notářskou kancelář. Online schůzky, praktický kalendář a plán zaměstnanců.
Umožňuje uživatelům rezervovat notářské služby online v pohodlí jejich domova.
Umožňuje uživatelům a notářům sledovat plánované schůzky a termíny.
Posílá automatické připomenutí uživatelům o jejich blížících se schůzkách.
Umožňuje uživatelům platit za služby online, což zjednodušuje proces platby.
Podpora pro uživatele, kteří mluví česky a dalšími jazyky, což umožňuje lepší komunikaci.
Poskytuje podporu uživatelům v případě, že potřebují pomoc s používáním platformy.
Vaše data jsou zpracovávána v souladu s globálními a evropskými bezpečnostními standardy, včetně PCI DSS, SSL a GDPR.
Neprodáváme ani nepředáváme vaše data ani data vašich klientů třetím stranám.
Použijte EasyWeek pro zvýšení počtu rezervací bez jakýchkoliv obtíží.
Uveďte všechny podstatné informace o své společnosti, které přilákají zákazníky a přimějí je k objednání vašich služeb.
Zajistěte hladký chod věcí integrací programu EasyWeek s programy, které již používáte, jako je GA4 a další.
Umístěte náš rezervační widget a odkaz do všech svých kanálů a přijímejte rezervace najednou!
Získejte podrobnou analýzu rezervací, vytížení zaměstnanců a další informace, které vám pomohou určit nejlepší oblasti pro rozvoj vašeho podnikání.
Vytvořte svůj úspěšný příběh s EasyWeek!
Nemůžete najít odpověď? Obraťte se na náš přátelský tým.
Jak může EasyWeek pomoci mému notářskému podnikání?
EasyWeek vám může pomoci spravovat vaše schůzky, automatizovat vaše pracovní postupy a poskytnout vašim klientům zjednodušený rezervační proces. Nabízí také digitální platformu pro vedení záznamů, čímž snižuje šance na manuální chyby.
Můžu přizpůsobit svůj rezervační plán podle svých pracovních hodin?
Ano, EasyWeek vám umožňuje přizpůsobit svůj rezervační plán podle vašich pracovních hodin. Tímto způsobem mohou klienti rezervovat schůzky pouze v časech, které určíte.
Existuje limit na počet schůzek, které mohu nastavit za den?
Ne, s EasyWeek neexistuje žádný limit na počet schůzek, které můžete nastavit za den. Systém je navržen tak, aby zvládl tolik schůzek, kolik vaše firma zvládne.
Můžu integrovat EasyWeek s mou stávající webovou stránkou?
Ano, EasyWeek lze snadno integrovat s vaší stávající webovou stránkou. Tímto způsobem mohou klienti rezervovat schůzky přímo z vašeho webu, což zjednodušuje proces pro ně a zefektivňuje pro vás.
Jak EasyWeek zpracovává data klientů a je to bezpečné?
EasyWeek bere bezpečnost dat velmi vážně. Veškerá data klientů jsou šifrována a uložena na bezpečných serverech. Jsme plně v souladu s GDPR a zavázali jsme se chránit soukromí vašich klientů.
Zvyšte svou konverzní sazbu a zlepšete kvalitu zákaznického servisu s okamžitým přístupem ke všem funkcím EasyWeek.