Software pro stěhovací společnosti
Pohodlné nástroje CRM navržené pro optimalizaci plánování a koordinace stěhování. Aplikace pro online rezervace.
Dostupné na počítačích a prostřednictvím mobilních aplikací pro iPhone, iPad a Android Scroll to appsScroll to apps
CRM pro online rezervaci služeb stěhovací společnosti
Oceňte pohodlí aplikace EasyWeek pro stěhovací společnost. Online rezervace, pohodlný kalendář a rozvrh personálu. Bez překryvů a rutiny.
Umožňuje uživatelům jednoduše naplánovat a spravovat své přesuny bez stresu.
Poskytuje uživatelům podrobné informace o cenách služeb přesunu v reálném čase.
Bezpečný a snadno použitelný online platební systém pro rychlé a pohodlné platby.
Umožňuje uživatelům prohlížet a psát recenze a hodnocení o službách přesunu.
Web je dostupný v češtině a mnoha dalších jazycích pro pohodlné použití.
24/7 zákaznický servis pro pomoc s jakýmikoli problémy nebo dotazy.
Vaše data jsou zpracovávána v souladu s globálními a evropskými bezpečnostními standardy, včetně PCI DSS, SSL a GDPR.
Neprodáváme ani nepředáváme vaše data ani data vašich klientů třetím stranám.
Použijte EasyWeek pro zvýšení počtu rezervací bez jakýchkoliv obtíží.
Uveďte všechny podstatné informace o své společnosti, které přilákají zákazníky a přimějí je k objednání vašich služeb.
Zajistěte hladký chod věcí integrací programu EasyWeek s programy, které již používáte, jako je GA4 a další.
Umístěte náš rezervační widget a odkaz do všech svých kanálů a přijímejte rezervace najednou!
Získejte podrobnou analýzu rezervací, vytížení zaměstnanců a další informace, které vám pomohou určit nejlepší oblasti pro rozvoj vašeho podnikání.
Vytvořte svůj úspěšný příběh s EasyWeek!
Nemůžete najít odpověď? Obraťte se na náš přátelský tým.
Jak může EasyWeek pomoci optimalizovat můj stěhovací podnik?
Online rezervační platforma EasyWeek může automatizovat vaše rezervace schůzek, spravovat váš inventář a pomáhat vám sledovat vaše rezervace v reálném čase. Může také poskytnout efektivní způsob řízení vašich plánů, čímž vylepší provoz vašeho podniku.
Jak EasyWeek spravuje rezervace pro mou stěhovací firmu?
EasyWeek umožňuje vašim zákazníkům rezervovat schůzky přímo z vašeho webu nebo prostřednictvím platformy EasyWeek. Všechny rezervace můžete spravovat z jednoho dashboardu, přijímat nebo odmítat schůzky a dokonce je přeplánovat, když je to potřeba.
Může EasyWeek pomoci s řízením mého inventáře přestěhovávacího vybavení?
Ano, EasyWeek vám může pomoci spravovat váš inventář. Můžete vypsat všechny své položky nebo předměty, sledovat jejich dostupnost a také sledovat jejich stav.
Jak může EasyWeek pomoci při správě rozvrhů mého personálu?
EasyWeek poskytuje platformu, na které můžete sledovat rozvrhy svého personálu, přidělovat úkoly a spravovat jejich dostupnost. Usnadňuje to zajištění, že váš personál je vždy k dispozici pro potřeby vašeho podnikání.
Je EasyWeek kompatibilní s mobilními zařízeními?
Ano, EasyWeek je navržen tak, aby byl přátelský k mobilním zařízením. To znamená, že vy a vaši zákazníci můžete přistupovat k platformě z jakéhokoli zařízení, ať už jde o smartphone, tablet nebo stolní počítač.
Zvyšte svou konverzní sazbu a zlepšete kvalitu zákaznického servisu s okamžitým přístupem ke všem funkcím EasyWeek.